Bestellen, hoe werkt het?

Bestellen bij kippenhuis.nl hebben we zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je hoeft geen account aan te maken. Wel is een account erg handig. Je hoeft bij een tweede bestelling je gegevens niet opnieuw in te voeren. Al je bestellingen blijven in je account bewaard en ook de facturen vind je er eenvoudig terug, dat is weer handig voor de administratie. Een bestelling kan je binnen 5 minuten compleet afronden. Een bestelling is vaak de volgende dag al in huis!

Bestellen via Internet

Kippenhuis is een webwinkel met een eigen magazijn. Bestellen via internet hebben we daarom zo makkelijk mogelijk gemaakt. Je bent snel klaar en je bestelling wordt meestal de volgende dag al bezorgd.

Producten uitzoeken

Kies je gewenste producten uit. Bij elk product hebben we zoveel mogelijk informatie neergezet. Ontbreekt er iets dan kan je ons bellen! Wij zoeken het graag voor je op om zo je vraag te beantwoorden. Bij de producten is vermeld of ze op voorraad zijn. Als je meer producten besteld dan wij op voorraad hebben kijg je hier een melding van.

Winkelwagen bekijken

Nadat je de producten heb toegevoegd aan je online winkelwagentje kun je ze daar ook bekijken. Je kunt zo zien of alles klopt en je kan eventueel aanpassingen doen.

Afrekenen

Als je de producten hebt uitgekozen is het tijd om het afleveradres door te geven. Zonder kunnen we namelijk het pakket niet versturen. Tijdens het bestelproces wordt er gevraagd om alleen de gegevens die belangrijk om het pakket van ons naar jou te krijgen. De rest hoe je niet in te vullen. Hierna krijg je de afleveropties en betalingsopties te zien. Kies je de voor jouw gewenste mogelijkheden en als alles is gelukt dan gaan wij de bestelling voor jouw verwerken.

Bestelling volgen

Je bestelling is gelukt! Je krijgt hiervan een bevestiging via onze website en via de email. Je krijgt van ons ook de factuur toegezonden en informatie over de levertijd van het pakket. Dat is in de meeste gevallen de volgende dag en via DPD (onze vervoerder) krijg je volg informatie om het pakket te volgen.

Bestellen via de telefoon

Dat kan ook, graag helpen we je verder als het via internet niet lukt maar er is altijd nog de optie om de bestelling telefonisch door te geven. Je krijgt echter geen eigen account. Ook is bezorginformatie lastig om door te geven. Als laatste kan er via een telefonische bestelling gekozen worden voor een overschrijving en helaas duurt dat iets langer voordat dit bij ons binnen is. Pas als de betaling is ontvangen wordt de bestelling verstuurd.

Contactopties

 Bel 085 044 0500

Ma t/m vr 10:00 - 17:00

 E-mail ons  

Voor al uw vragen over onze webshop

 Facebook