Sparen voor korting!


Gratis korting op je bestelling met de spaarpunten bij Kippenhuis.nl. Maak een account aan en verdien bij elke bestelling spaarpunten waarmee je korting op je volgende bestelling verdient! 

Hoe verdien ik punten?

Als je ingelogd bent ontvang je spaarpunten bij elke bestelling die je doet. Elke spaarpunt heeft een waarde van 0,05 eurocent. Je kan bij Kippenhuis spaarpunten verdienen met:

Je bestelling 1 punt per 2 euro
Het schrijven van een productreview 20 punten
Aanmelding op onze nieuwsbrief 20 punten
Je verjaardag Verrassing!
Aanmaken van een nieuw account 20 punten

Hoe kan ik spaarpunten inleveren?

  1. Ga naar jouw winkelwagen door op het icoontje rechtsboven te klikken
  2. Selecteer het veld  “je hebt xx punten beschikbaar”
  3. Kies het aantal punten en klik op "Punten toepassen"
  4. De waarde van de spaarpunten wordt afgetrokken van het totaalbedrag. Betaal mogelijk alleen nog maar de verzendkosten! Let op: de verzendkosten kunnen niet verminderd worden door middel van spaarpunten.
Hoe lang zijn spaarpunten geldig?
Spaarpunten zijn 1 jaar geldig. De oudste punten worden als eerste ingewisseld. Je ontvangt een e-mail 30 dagen voor vervaldatum om je te herinneren en verlies van jouw waardevolle punten te voorkomen.
Wat is een spaarpunt waard?
Elke spaarpunt heeft een waarde van 0,05 eurocent. Met 20 punten heb je één euro korting op je bestelling.
Waar kan ik mijn spaarpunten saldo terugvinden?
Je gespaarde punten kun je terugvinden in je eigen account bij 'Mijn spaarpunten'. Het overzicht toont hoe je ze hebt verdiend, wat je huidige puntensaldo is en hoe lang de punten nog geldig zijn.
Zijn mijn spaarpunten in te wisselen in geld?
Spaarpunten zijn alleen in te zetten als korting op je bestelling. Dit bespaart wel het uitgeven van geld.
Is er een beperking aan het gebruik van spaarpunten?
Je kunt de hele waarde van je bestelling afrekenen in spaarpunten. Alleen echte verzendkosten kunnen niet met spaarpunten betaald worden. Een bestelling met gratis verzending kan wel volledig met spaarpunten worden afgerekend.
Kan ik mijn spaarpunten achteraf nog ontvangen?
Als je per ongeluk niet was ingelogd op het moment van aankoop, maar dit binnen een week nog aan ons laat weten door contact op te nemen met de klantenservice, zetten wij de spaarpunten handmatig op jouw account. Na deze week is dit helaas niet meer mogelijk.

Contactopties

heroicons/solid/phone
Bel 085 044 0500 Ma t/m vr 10:00 - 17:00
heroicons/solid/mail
E-mail ons Voor al jouw vragen over onze webshop
heroicons/solid/video-camera