Garantie bij Kippenhuis.nl

Is je bestelling beschadigd aangekomen of na normaal gebruik kapotgegaan en wil je je beroepen op de garantie? Geen probleem, wij lossen het op. Neem contact met ons op via onze klantenservice. Deze zal vragen om foto’s te sturen per mail van kapotte producten en andere benodigde informatie om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Wanneer heb ik garantie:

  • Als je bestelling beschadigd of defect aan komt
  • Als de verkeerde product omschrijving wordt gegeven
  • Als het product defect gaat binnen een bepaalde tijd

Wij geven minimaal 1 jaar garantie op de producten uit ons assortiment. De garantie is geldig op voorwaarde dat je het product gebruikt waarvoor het bedoeld is, en normale slijtage en juist gebruik niet worden overschreden.


Mail onze klantenservice met je bestelnummer, foto en de klacht.

Mijn bestelling is beschadigd bezorgd

Dat is niet de bedoeling en willen ze graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons alsjeblieft een foto van je bestelling waarop de complete doos van de bestelling te zien is en een foto van het beschadigde product. Via onze klantenservice vind je onze contactopties.

Mijn bestelling is incompleet bezorgd
Ons magazijn werkt grotendeels geautomatiseerd en jouw bestelling kan niet weg voordat alles is gescand. Wij maken een foto van je bestelling en versturen het dan naar je op. Toch kan ook hier soms wat fout gaan. Laat ons weten wat je mist en wij zoeken het voor je uit. Neem contact op via de contactpagina. Is iets onduidelijk uit te leggen, stuur dan een foto mee zodat we je snel kunnen helpen.
Zijn er kosten verbonden aan de garantie service?
Op de afhandeling van garantie zitten geen kosten. U verwacht bij aankoop een goed product en deze willen wij u ook bieden. Daarom handelen wij dit kosteloos voor u af.
Kan ik de garantie overdragen?
De garantie op producten is actief vanaf de aanschafdatum en zit op het product zelf. Als je als nieuwe eigenaar de factuur kunt laten zien kunnen wij de garantie op het product geven.
Zit er garantie op tweede kans en sale producten?
Bij Kippenhuis.nl verkopen wij geen verlengde garantie. Wel hebben enkele van onze producten een verlengde garantie na aanmelding bij de fabrikant van dit product. Bij deze producten wordt dit apart vermeld.
Ik heb een klacht over Kippenhuis.nl

Bij een klacht over Kippenhuis.nl of een product willen we je graag verder helpen. Pas als het probleem bij ons bekend is, kunnen we wat voor je betekenen. Gebruik hiervoor de contactpagina. Denk je dat dit niet helpt, dan kun je het probleem melden bij de Europese online geschillenbeslechting. Hier kunnen zowel ondernemers als consumenten hun klacht en geschillen melden.

Contactopties

heroicons/solid/phone
Bel 085 044 0500 Ma t/m vr 10:00 - 17:00
heroicons/solid/mail
E-mail ons Voor al jouw vragen over onze webshop
heroicons/solid/video-camera