Klantenservice

Vragen over je bestelling of de website? We helpen je graag!

Contact

T: 085 044 0500
E: service@kippenhuis.nl

Kippenhuis.nl
Turbinestraat 24A
3903 LW Veenendaal

Openingstijden

Maandag: 10:00 - 17:00
Dinsdag: 10:00 - 17:00
Woensdag: 10:00 - 17:00
Donderdag: 10:00 - 17:00
Vrijdag: 10:00 - 17:00

Op feestdagen zijn wij dicht.

Afhalen in Veenendaal

Na het plaatsen van je bestelling kun de bestelling afhalen in onze showroom. Je kunt op dit moment niet pinnen.

Turbinestraat 24A
3903LW Veenendaal

Bedrijfsgegevens

Banzu BV (kippenhuis.nl
KVK: 81422474
BTW: NL862083977B01

ING Bank (vermeld bestelnummer)
IBAN: NL72 INGB 000 7400212
Bic/Swift: INGBNL2A

FAQ: Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen via je bevestigingsmail, je account en de pagina “volg je pakket”. Lukt dit niet, bel dan onze klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle informatie over de verzending en de verzendkosten vind je op de pagina verzenden & bezorgen.
Wat doe ik als mijn bestelling incompleet of defect is
Zodra er iets mis is met de bestelling helpen we je graag zo snel mogelijk verder. Stuur ons een foto van de bestelling zoals je die ontvangen hebt en stuur die naar onze chat of e-mail. Wij hebben deze foto nodig om het probleem op te kunnen lossen.
Mijn bestelling is retour gestuurd vanaf een parcelshop, wat nu?
Wanneer wij je bestelling ontvangen hebben, zullen wij deze verwerken als retour. De verzendkosten worden in rekening gebracht. Wanneer je de bestelling alsnog opgestuurd wilt krijgen, kun je deze het beste opnieuw bestellen op de website.
Betaal ik btw als buitenlands bedrijf?
Ondernemingen uit het buitenland met een geldig btw-nummer hoeven geen btw over hun bestelling te betalen. Lees meer over intracommunautaire leveringen. Heeft u reeds een bestelling gedaan met btw, dan kunnen wij dit niet meer kosteloos terugdraaien.
Hoe kan ik iets retourneren?
Alles over het retourneren van je bestelling vind je op onze retourpagina.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Zolang jouw bestelling nog niet is verstuurd, proberen we dat mogelijk te maken. Alleen op drukke dagen kan dat soms lastig worden. Laat onze klantenservice het telefonisch of per mail zo snel mogelijk weten!
Kan ik een bestelling annuleren?
Wanneer de bestelling nog niet is verzonden kan deze nog geannuleerd worden, al zouden wij dat erg jammer vinden natuurlijk. Laat onze klantenservice dit telefonisch of per e-mail weten. Alleen als je een bevestiging van ons hebt ontvangen van de annulering, is het zeker dat de bestelling geannuleerd is. We raden je aan om telefonisch contact op te nemen voor meer zekerheid!
Waar zie ik mijn spaarpunten?
Het overzicht van je spaarpunten is terug te vinden in je account!
Verkopen jullie ook kippen?
Helaas niet, wel vind je bij ons het grootste assortiment producten voor het houden van kippen en ander pluimvee. Op de website Kippen.nl kun je in contact komen met fokkers.