Bestellen en betalen

Makkelijke en veilig bestellen op de website van Kippenhuis.nl is wat we jou  graag willen bieden. Bestel je voor het eerst online of wil je even checken of alles goed gaat, dan staat hieronder nuttige informatie.

De verschillende betaalmogelijkheden:

Veilig betalen gaat via de beveiligde SSL verbinding van je eigen bank. Wij bieden veilige en betrouwbare betaalmethoden, zoals iDeal, creditcard, PayPal en bankoverschrijvingen. Per land kunnen de aangeboden betalingsopties verschillen. 

Spaarpunten Gratis
iDeal Gratis
Paypal Gratis
Bankoverschrijving Gratis
Creditcard Gratis
Sofort Gratis
Giropay Gratis
Bancontact Gratis
Heeft mijn betalingsoptie gevolgen voor de verzendtijd?

Bestellingen worden direct verzonden nadat de betaling aan ons is bevestigd. Een bankoverschrijving kan 1-2 dagen duren. Van alle andere opties ontvangen wij binnen 5 minuten de bevestiging.

Is mijn betaling gelukt?
Als je twijfelt of je bestelling succesvol is afgerond, raden wij aan om te controleren of er een betaling is afgeschreven van je bankrekening. Als er geen betaling heeft plaatsgevonden, kunnen wij de bestelling niet verzenden.
Betaal ik btw als buitenlands bedrijf?
Ondernemingen uit het buitenland met een geldig btw-nummer hoeven geen btw over hun bestelling te betalen. Lees meer over intracommunautaire leveringen. Als je reeds een bestelling hebt gedaan met btw, dan kunnen wij dit niet meer kosteloos terugdraaien.
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Als je een account hebt, ontvang je bij elke bestelling spaarpunten. Met deze spaarpunten krijg je korting op je volgende bestelling. Als je genoeg spaarpunten hebt verzameld, kun je hem volledig van de spaarpunten betalen (met uitzondering van de verzendkosten).
Mijn creditcard betaling is afgekeurd, wat kan ik doen?
Het kan voorkomen dat een creditcard betaling niet wordt goedgekeurd. De reden kunnen wij niet zien. Wij werken met de betalingsprovider MultiSafepay. Als je creditcardbetaling is afgekeurd, kun je met hen contact opnemen om te achterhalen waarom de betaling is afgekeurd.
Zijn de prijzen met of zonder btw?
Onze prijzen staan altijd met BTW op de website vermeld.
Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik een nieuwe krijgen?

Zeker! Standaard staan in jouw account al je bestellingen overzichtelijk onder elkaar. Een account aanmaken raden we om die reden ook aan. Mocht je een bestelling gedaan hebben zonder account, kun je de factuur bij onze klantenservice opvragen.

Voor het eerst een bestelling plaatsen

Winkel je voor het eerst bij Kippenhuis.nl, dan staat hieronder hoe je een bestelling kunt plaatsen. Lukt dit niet, dan kun je contact met ons opnemen en helpen we je verder.

1. Producten kiezen

Kies de gewenste producten op onze website. Door op de knop “in winkelwagen” te klikken bij het product voeg je het toe aan je online winkelwagen.

2. Winkelwagen overzicht

Door rechtsboven op de website op het lichtgrijze winkelwagentje (met getal) te klikken opent zich een overzicht  van de door jouw gekozen producten. Je kunt daar door op “wijzig winkelmandje” te klikken je de inhoud van je winkelwagen wijzigen of direct afrekenen door op “bestellen” te klikken.

3. Bestelpagina

Via de knop “bestellen” kom je uit op onze bestel/afrekenpagina. Als je extra hulp nodig hebt dan helpt onze klantenservice je graag verder. Deze pagina bestaat uit een aantal delen en wij vragen hier om:

  1. Je gegevens om de bestelling bij je te bezorgen
  2. Jouw keuze voor levering van het pakket
  3. De gewenste betalingsmethode
  4. Als alles klopt kun je de bestelling bevestigen door  op “plaats bestelling” te klikken

4. Bestelling verwerken

Direct na je bestelling wordt de verwerking in gang gezet. Je krijgt een mailtje met bevestiging en wij gaan aan de slag om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Dit duurt meestal niet langer dan een dag.

5. Vragen over de bestelling

Als je vragen hebt tijdens het bestellen kun je contact opnemen met onze klantenservice of zelf op zoek gaan naar de antwoorden over verzenden, retour, garantie!

Hoe vind ik het juiste product?

Als je een product niet kan vinden kun je het proberen via de zoekbalk, deze zie je centraal bovenin staan met “Waar ben je naar op zoek?" naast het Kippenhuis.nl logo. Lukt het niet iets te vinden? Dan helpen we jou graag verder. Neem contact met ons op via de klantenservice!

Is een account nodig om te bestellen?

Een account in onze winkel maakt het bestellen een stuk eenvoudiger! Het aanmaken van een account is niet per sé nodig, maar geeft wel veel voordelen bij je bestellingen:

  • Je spaart automatisch spaarpunten bij iedere bestelling
  • Je hoeft bij vervolgbestellingen geen gegevens meer in te voeren
  • Je bestellingen worden bewaard, wat handig is voor eventuele garantieclaims.
  • Je kunt prijzen winnen door mee te doen met productbeoordelingen
Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Ja, dat kan. Via de webwinkel gaat dit het snelst, maar je kunt ook per telefoon en e-mail bestellen. Wij hebben je gegevens nodig en je krijgt van ons de betaalgegevens per mail, nadat de betaling is afgerond verwerken wij je bestelling.

Contactopties

heroicons/solid/phone
Bel 085 044 0500 Ma t/m vr 10:00 - 17:00
heroicons/solid/mail
E-mail ons Voor al jouw vragen over onze webshop
heroicons/solid/video-camera