Bestellen bij Kippenhuis.nl

Makkelijk en veilig producten bestellen op de website van Kippenhuis.nl is wat we onze klanten graag willen bieden. Bestel je voor het eerst online of wil je even checken of alles goed gaat, dan staat hieronder handige informatie.

Hier vind je antwoorden over betalen, verzenden/afhalen en retourneren & garantie.

Hoe vind ik het juiste product?

Als je een product niet kan vinden kun je het proberen via de zoekbalk. Lukt het dan nog niet, willen we jou graag helpen. Neem eventjes contact met ons op.

Waar kan ik vragen stellen over een product?

Onze klantenservice staat voor je klaar. Via e-mail, het contactformulier, telefonisch en via social media helpen we je graag verder.

Wat heb ik aan een klantenaccount?

Een account in onze winkel maakt het bestellen makkelijker! Het aanmaken van een account is niet nodig, maar geeft wel veel voordelen bij je bestellingen:

  • Je spaart automatisch spaarpunten bij iedere bestelling
  • Je hoeft bij vervolg bestellingen geen gegevens meer in te voeren
  • Je bestellingen blijven bewaard wat makkelijk is voor garantie
  • Je kunt prijzen winnen door mee te doen met productbeoordelingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Winkel je voor de eerste keer bij de online winkel van Kippenhuis.nl, dan staat hieronder hoe je een bestelling kunt plaatsen. Lukt dit niet dan kun je contact met ons opnemen en helpen we je verder.

1. Product uitkiezen

Kies het gewenste product op onze website. Door op de knop “in winkelmand” te klikken bij het product voeg je het toe aan je online winkelwagen.

2. Winkelwagen overzicht

Door rechtsboven op de website op het lichtgrijze winkelwagentje (met getal) te klikken opent zich een klein overzichtje van de door jouw gekozen producten. Je kunt daar door op “wijzig winkelmandje” te klikken je winkelwagen inhoud wijzigen of direct afreken door op “bestellen” te klikken.

3. Bestelpagina

Via de knop “bestellen” kom je uit op onze bestel/afrekenpagina. Wil je hulp dan helpt onze klantenservice je graag verder. Op deze pagina zie je een overzicht van de gekozen producten kan je de bestelling bevestigen. Om de verzending te versturen hebben we wel nog wat van je nodig.

  1. Je gegevens om de bestelling bij je te bezorgen
  2. Jouw keuze voor levering van het pakket
  3. De gewenste betalingsmethode
  4. Bij stap 4 kan je controleren of je alles hebt wat je wilt bestellen
  5. Als alles klopt kun je de bestelling bevestigen door  op “plaats bestelling” te klikken

4. Bestelling verwerken

Direct na je bestelling wordt de verwerking in gang gezet. Je krijgt een mailtje met bevestiging en wij gaan aan de slag om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen

5. Iets fout gegaan?

Loop je vast tijdens het bestellen of heb je iets fout gedaan bij het bestellen dan helpen we je graag verder. 

Hier vind je antwoorden over betalen, verzenden/afhalen en retourneren & garantie.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Ja. Via de webwinkel gaat dit het snelst, maar je kunt ook per telefoon en e-mail bestellen. Wij hebben je gegevens nodig en je krijgt van ons de betaalgegevens, nadat de betaling is afgerond verwerken wij je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nadat je de bestelling hebt gedaan kun je deze nog wijzigen als het pakket nog niet is verzonden. Doe dit het liefst telefonisch zodat je direct te horen of het op tijd is.